Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2012

Σε κοινό μέτωπο για την Ολυμπία Οδό καλεί βουλευτές Ηλείας, Αχαΐας και Μεσσηνίας ο Γ. Κοντογιάννης -- Θα ψηφίσει τη νέα σύμβαση μόνο αν υπάρξει χρηματοδότηση και για το υπόλοιπο τμήμα του αυτοκινητοδρόμου



Σε κοινό αγώνα για την Ολυμπία Οδό καλεί ο Βουλευτής Ηλείας της ΝΔ Γιώργος Κοντογιάννης τους Βουλευτές των Νομών Αχαΐας, Ηλείας και Μεσσηνίας όλων των κομμάτων, προκειμένου να μην επιτραπεί η διαφαινόμενη διακοπή του έργου στην Πάτρα, με αποτέλεσμα ο Νομός Ηλείας να χάσει άλλο ένα μεγάλο έργο.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Γιώργος Κοντογιάννης στην επιστολή που απέστειλε χθες στους Βουλευτές: «Ένα τέτοιο ενδεχόμενο πλήττει το σύνολο των Νομών Αχαΐας, Ηλείας, Μεσσηνίας αλλά και ολόκληρη την Ελλάδα, καθώς ο εν λόγω αυτοκινητόδρομος αποτελεί αιχμή του δόρατος για την τουριστική ανάπτυξη  αλλά και την βελτίωση της ποιότητας της ζωής των κατοίκων, μειώνοντας τις αποστάσεις και ενισχύοντας κατά αυτό τον τρόπο την οικονομική ζωή ολόκληρης της περιοχής».
Για το λόγο αυτό, ο πρώην υφυπουργός Απασχόλησης πρότεινε οι Βουλευτές Αχαΐας, Ηλείας και Μεσσηνίας να προχωρήσουν στην ψήφιση της νέας Σύμβασης για την Ολυμπία Οδό που θα φέρει η Κυβέρνηση στη Βουλή μόνο υπό την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει ειδικό Παράρτημα όπου θα αναφέρεται ότι το τμήμα Πάτρα-Πύργος θα χρηματοδοτηθεί από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ή άλλες πηγές, ενώ για το τμήμα Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα, ότι θα υπάρξει βελτίωση του υφιστάμενου δικτύου, ώστε να καταστεί ασφαλές».

Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή για τον αυτοκινητόδρομο

Παράλληλα, ο Γιώργος Κοντογιάννης κατέθεσε Επίκαιρη Ερώτηση στη Βουλή προς τον Υπουργό Ανάπτυξης και Υποδομών για το ζήτημα της Ολυμπίας Οδού, το πλήρες κείμενο της οποίας είναι το εξής:
«H κατασκευή του αυτοκινητόδρομου «Ελευσίνα-Κόρινθος-Πάτρα-Πύργος-Τσακώνα», που υλοποιείται με τη Σύμβαση Παραχώρησης του Νόμου 3621/2007, διεκόπη στις 25 Ιουνίου 2011, καθόσον ανεστάλη η χρηματοδότηση από τις δανείστριες τράπεζες.
Μετά την ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων για την επανεκκίνηση του Έργου, θα ακολουθήσει διάλογος με τις δανείστριες Τράπεζες και τις Γενικές Διευθύνσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και θα είναι δυνατή η οριστικοποίηση του τεχνικού αντικειμένου του έργου.
Ωστόσο σύμφωνα με πληροφορίες το έργο θα περιοριστεί στο τμήμα Ελευσίνα-Τέλος Παράκαμψης Πάτρας και το τμήμα Κάτω Αχαΐα ως τον Α/Κ Εισόδου Πύργου να ολοκληρωθεί ως δημόσιο έργο.
Κατόπιν τούτων ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
1.         Ποιες είναι οι προθέσεις της Κυβέρνησης αναφορικά με το τμήμα Πάτρα-Πύργος και ειδικά το τμήμα Πύργος-Τσακώνα της Ολυμπίας Οδού;
2.         Σε ποιο σημείο βρίσκονται οι διαπραγματεύσεις με τους παραχωρησιούχους, πότε θα έρθει η νέα σύμβαση προς έγκριση στη Βουλή και ποιο αναμένεται να είναι το χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης του έργου;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου