Να ξεκαθαρίσει επιτέλους η Κυβέρνηση της προθέσεις της απέναντι στην Ηλεία και στο μεγάλο έργο κατασκευής της Ολυμπίας Οδού ζητεί με Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τους αρμόδιους Υπουργούς Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων, Εσωτερικών και Οικονομίας, ο Βουλευτής Ηλείας της Δημοκρατικής Συμμαχίας κ. Γιώργος Κοντογιάννης, ο οποίος επανέρχεται για άλλη μια φορά στο θέμα, καθώς ο κίνδυνος ματαίωσης του έργου φαίνεται πλέον να είναι ορατός.
Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:
«Για ακόμα μια φορά πληθαίνουν τα δημοσιεύματα στον τοπικό Τύπο της Ηλείας που κάνουν λόγο για διακοπή των εργασιών κατασκευής της Ολυμπίας Οδού και συγκεκριμένα του τμήματος που διέρχεται από την Ηλεία, με την αιτιολογία ότι οι κατασκευάστριες εταιρείες θεωρούν το συγκεκριμένο τμήμα μη βιώσιμο. Την ανησυχία των πολιτών της Ηλείας έρχεται να επιτείνει το γεγονός της απόλυσης 2800 εργαζομένων από τα εργοτάξια της Ολύμπιας Οδού, σημάδι καθόλου ενθαρρυντικό για τη εξέλιξη του έργου.
Επειδή τον τελευταίο χρόνο βγαίνουν συνεχώς στο φως της δημοσιότητας πληροφορίες που αφορούν στην ματαίωση του έργου στην Ηλεία κι επειδή οι όποιες διαβεβαιώσεις των αρμοδίων φαίνεται να μην ανταποκρίνονται σε αυτό που πραγματικά συμβαίνει,
Eρωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
1. Ποια είναι η ξεκάθαρη βούληση της Κυβέρνησης; Το έργο της Ολυμπίας Οδού θα ολοκληρωθεί; Θα φθάσει έως τον Πύργο και την Αρχαία Ολυμπία όπως είχε δεσμευθεί ο πρώην αρμόδιος Υπουργός κ. Ρέππας σε σύσκεψη με όλους τους βουλευτές του Νομού;
2. Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου α), μέχρι την Πάτρα β), μέχρι την Ολυμπία και γ) μέχρι την Τσακώνα;
3. Υπάρχει πρόθεση από την Κυβέρνηση να επαναπραγμαδιατευθεί τους όρους της σύμβασης; Και αν ναι θα φέρει νέα σύμβαση προς επικύρωση στη Βουλή;
4. Θα ξαναρχίσουν τα έργα στην Ολυμπία Οδό και πότε θα ανοίξουν και πάλι τα εργοτάξια σε Βάρδα, Αμαλιάδα και γέφυρα Αλφειού;
5. Προτίθεται να προχωρήσει η Κυβέρνηση στη δημιουργία εγγυητικού λογαριασμού της τάξεως των 500.000.000 € στην Τράπεζα Ελλάδος, με στόχο να συνεισφέρουν και οι τράπεζες ανάλογο ποσό ώστε να συνεχισθεί η χρηματοδότηση των μεγάλων οδικών αξόνων που βρίσκονται σε εξέλιξη, προφανώς και της Ολυμπίας Οδού;
6. Γιατί εφ’ όσον τα έργα σε όλα τα τμήματα της Ολυμπίας Οδού έχουν ουσιαστικά σταματήσει και οι εργαζόμενοι απολύονται, οι εταιρείες που έχουν αναλάβει την κατασκευή του έργου συνεχίζουν να εισπράττουν διόδια;
7. Γιατί εφ’ όσον τα έργα έχουν σταματήσει δεν αποκαθίσταται η σηματοδότηση, όπου είναι εφικτό, ώστε να περιοριστεί ο κίνδυνος ατυχημάτων, αφού η παρούσα κατάσταση δημιουργεί εν μέσω θέρους πρόσθετα προβλήματα πρόσβασης σε τουριστικές περιοχές όπως η Ηλεία και σε εμπορικά κέντρα όπως η Πάτρα»;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου