Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

Φτάνει πια ο εμπαιγμός με την Ολυμπία Οδό Η Κυβέρνηση να ξεκαθαρίσει τις προθέσεις της



Να ξεκαθαρίσει επιτέλους η Κυβέρνηση της προθέσεις της απέναντι στην Ηλεία και στο μεγάλο έργο κατασκευής ή όχι της Ολυμπίας Οδού ζητεί με Ερώτησή του στη Βουλή προς τους αρμόδιους Υπουργούς Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων και Οικονομίας, ο Βουλευτής Ηλείας της Δημοκρατικής Συμμαχίας κ. Γιώργος Κοντογιάννης.
Σε μια προσπάθεια να αναγκασθεί η Κυβέρνηση να πάψει να παίζει κρυφτούλι με την πολύπαθη Ηλεία, ο πρώην υφυπουργός κατέθεσε και πάλι Ερώτηση στην οποία αναφέρει τα εξής:

«Παρά τις δημόσιες, αλλά χλιαρές πολιτικά, μέχρι στιγμής, διαψεύσεις των αρμοδίων υπουργείων για παύση των εργασιών κατασκευής της Ολυμπίας Οδού και συγκεκριμένα του τμήματος που διέρχεται από την Ηλεία, η πραγματικότητα δείχνει ότι οι εξελίξεις είναι διαφορετικές.
            Ήδη τα εργοστάσια της κατασκευάστριας εταιρείας VINCI στην περιοχή της Βάρδας Ηλείας, της ΤΕΡΝΑ στην περιοχή της Αμαλιάδας και της J&P ΑΒΑΞ  στην περιοχή της γέφυρας του Αλφειού, διέκοψαν τις εργασίες τους και εδόθη στο προσωπικό ένας μήνας υποχρεωτική άδεια.
            Τα δημοσιεύματα που κατά καιρούς υπάρχουν στον τοπικό Τύπο, οι αντιδράσεις της Περιφερειακής Αυτοδιοίκησης Ηλείας, του Αντιπεριφερειάρχη Χαρ. Καφύρα, της ΤΕΔΚΕ και του προέδρου της Δημάρχου Αμαλιάδας κ. Ι. Λυμπέρη αλλά και του συνόλου των Δημάρχων της Ηλείας, καθώς και οι μη κατηγορηματικές εκ μέρους του αρμοδίου υπουργείου διαψεύσεις στις πληροφορίες ότι το έργο θα σταματήσει στην Πάτρα, εντείνουν τις ανησυχίες.
            Κατόπιν τούτων ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
1.      Ποια είναι η ξεκάθαρη βούληση της Κυβέρνησης; Το έργο της Ολυμπίας Οδού θα ολοκληρωθεί; Θα φθάσει έως τον Πύργο και την Αρχαία Ολυμπία όπως είχε δεσμευθεί ο αρμόδιος Υπουργός κ. Ρέππας σε σύσκεψη με όλους τους βουλευτές του Νομού;
2.      Ποιο είναι το χρονοδιάγραμμα κατασκευής του έργου α), μέχρι την Πάτρα β), μέχρι την Ολυμπία και γ) μέχρι την Τσακώνα; Έχει αλλάξει ή παραμένει το ίδιο, όπως περιγράφεται στην αρχική σύμβαση που έχει ψηφίσει η Βουλή;
3.      Υπάρχει πρόθεση από την Κυβέρνηση να επαναπραγμαδιατευθεί τους όρους της σύμβασης; Και αν ναι θα φέρει νέα σύμβαση προς επικύρωση στη Βουλή;
4.      Πόσο αληθεύει η πληροφορία που είδε το φως της δημοσιότητας ότι πρόθεση της Κυβέρνησης είναι η δημιουργία εγγυητικού λογαριασμού της τάξεως των 500.000.000 € στην Τράπεζα Ελλάδος, με στόχο να συνεισφέρουν και οι τράπεζες ανάλογο ποσό ώστε να συνεχισθεί η χρηματοδότηση των μεγάλων οδικών αξόνων που βρίσκονται σε εξέλιξη, προφανώς και της Ολυμπίας Οδού;
5.      Σκοπεύει η Κυβέρνηση μέρος του ποσού που θα συγκεντρωθεί στον εγγυητικό λογαριασμό να το οδηγήσει στην χρηματοδότηση του τμήματος που αφορά στην κατασκευή της Ολυμπίας Οδού στην Ηλεία, μια περιοχή που πάσχει σε επίπεδο υποδομών;
6.      Θα ξαναρχίσουν τα έργα στην Ολυμπία Οδό και πότε θα ανοίξουν και πάλι τα εργοτάξια σε Βάρδα, Αμαλιάδα και γέφυρα Αλφειού;
7.      Ενδιαφέρεται, τελικώς, η Κυβέρνηση για την ανάπτυξη της Ηλείας, μιας περιοχής που αν και είναι τελευταία σε ρυθμούς ανάπτυξης σε ό,τι αφορά το ΑΕΠ, μπορεί, αν υπάρξουν υποδομές, να συνεισφέρει πολλά στην προσπάθεια για ανάπτυξη του τουρισμού; Με δεδομένο ότι βασική προτεραιότητα στον τομέα των υποδομών είναι ο κεντρικός οδικός άξονας, και η Δυτική Ελλάδα είναι τρίτη σε θανατηφόρα ατυχήματα, τελικώς θα κατασκευασθεί ένας ασφαλής και σύγχρονος οδικός άξονας όπως έχει σχεδιασθεί να είναι η Ολυμπία Οδός;»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου