Τρίτη 21 Ιανουαρίου 2014

Αναγκαία η άμεση διαφύλαξη της περιουσίας του ΟΣΕ






Την ανάγκη άμεσων ενεργειών από τα αρμόδια Υπουργεία, ώστε να σταματήσουν τα φαινόμενα κλοπής υλικών του σιδηρόδρομου, επισημαίνει για άλλη μια φορά ο Βουλευτής Ηλείας της ΝΔ και πρώην Υφυπουργός Απασχόλησης Γιώργος Κοντογιάννης με Ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τον Υπουργό Υποδομών.

Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Ηλείος Βουλευτής ασχολείται με το σοβαρό αυτό πρόβλημα, καθώς έχει επανειλημμένα καταθέσει Ερωτήσεις και Αναφορές στη Βουλή (δύο Ερωτήσεις με α.π 214/6.10.11 και 83211/30.3.11, καθώς και μια Αναφορά την 1.9.11) καθώς το φαινόμενο της κλοπής μετάλλων έχει λάβει ανεξέλεγκτες διαστάσεις τόσο στην Ελλάδα όσο και ολόκληρη την Ευρώπη. 
Αφορμή για την νέα Ερώτηση αποτέλεσε η καταστροφή, αποξήλωση και κλοπή από αγνώστους περίπου 200 μέτρων της κυρίας σιδηροδρομικής γραμμής κυκλοφορίας στην
περιοχή Χιλιομοδίου – Άγ. Βασιλείου στο νομό Κορινθίας και η σχετική επιστολή που απέστειλε ο «Σύλλογος Φίλων του Σιδηρόδρομου». Τα τελευταία τρία χρόνια έχουν παρουσιαστεί ανάλογα περιστατικά σε πολλές περιοχές της Πελοποννήσου πχ απανωτές κλοπές μεταλλικών εξαρτημάτων και υλικών από χώρους ιδιοκτησίας του ΟΣΕ, ολοκληρωτική λεηλασία και κλοπή του συνόλου των Αυτομάτων Συστημάτων Φύλαξης Ισόπεδων Διαβάσεων αξίας πολλών εκατομμυρίων ευρώ, με αποκορύφωμα την κλοπή ολόκληρων ντιζελομηχανών και βαγονιών στα Καβάσιλα.
Με βάση τα παραπάνω ο Γιώργος Κοντογιάννης θέτει τα εξής ερωτήματα προς τον Υπουργό Υποδομών:
1.    Προτίθεται ο ΟΣΕ να αποκαταστήσει άμεσα το κλαπέν τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής, ώστε να αποκατασταθεί η ακεραιότητα του δικτύου και αν ναι, με τι χρονικό ορίζοντα;
2.    Προτίθενται οι ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συνεργαστούν στην κατεύθυνση της εξεύρεσης οριστικής λύσης για τον καθαρισμό, εκχόρτωση και συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου και να επαναδρομολογηθούν άμεσα οι τουριστικές αμαξοστοιχίες στο δίκτυο, οι οποίες έγιναν αποδεκτές με ενθουσιασμό και ελπίδα από τις τοπικές κοινωνίες και τους παράγοντες του τουρισμού;
3.    Προτίθενται οι ΟΣΕ/ΤΡΑΙΝΟΣΕ να συνεργαστούν στην κατεύθυνση της επαναλειτουργίας τακτικών επιβατικών δρομολογίων σε εντοπισμένα τμήματα του δικτύου Πελοποννήσου, όπως τα τμήματα Κόρινθος – Άργος – Ναύπλιο, Καλαμάτα – Διαβολίτσι – Κυπαρισσία και Πύργος – Πάτρα, τα οποία δύνανται να είναι ανταγωνιστικά και βιώσιμα, αποτελούν πάγιο αίτημα των τοπικών κοινωνιών, ενώ παράλληλα θα αποθαρρύνουν τους επίδοξους κλέφτες μετάλλων;
4.    Με ποιόν ουσιαστικό τρόπο σκοπεύει ο ΟΣΕ να διαφυλάξει τις υποδομές και την περιουσία του Ελληνικού λαού από τις λεηλασίες των συμμοριών;
5.    Πραγματοποιήθηκε τελικά απογραφή του σιδηροδρομικού υλικού και ποιο το αποτέλεσμα αυτής;
6.    Έχει εκποιηθεί τελικά υλικό από τον ΟΣΕ κι αν ναι, τι έσοδα απέφερε αυτή η διαδικασία για τον Οργανισμό;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου