Η σχεδιαζόμενη κατάργηση του τελωνείου της
Κυλλήνης και η απόφαση των Δημάρχων
Ζακύνθου και Μεσολογγίου για δημιουργία ακτοπλοϊκής γραμμής που θα ενώνει απευθείας
τη Ζάκυνθο με το Μεσολόγγι, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα να αποκοπεί το
λιμάνι της Κυλλήνης από το επιβατικό κοινό της Κεντρικής και Βόρειας Ελλάδας,
αποτελούν άλλο ένα πλήγμα στην ανάπτυξη της Ηλείας, σύμφωνα με τον Βουλευτή
Ηλείας της Δημοκρατικής Συμμαχίας Γιώργο Κοντογιάννη, ο οποίος κατέθεσε Ερώτηση
στη Βουλή προς τους Υπουργούς Οικονομικών και Μεταφορών, ζητώντας να ανακληθεί
η απόφαση κατάργησης και να ληφθούν μέτρα για την τόνωση της οικονομίας της
περιοχής.
«Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει αποφασιστεί η
κατάργηση του τελωνείου Κυλλήνης, μαζί με άλλα 79 τελωνεία σε ολόκληρη τη χώρα.
Λαμβάνοντας
υπ’ όψιν ότι:
·
Το πρώτο επτάμηνο του 2011 από το τελωνείο
Κυλλήνης «μπήκαν» στην Ηλεία 1.140.000 ευρώ, με την εξαγωγική δραστηριότητα να
παρουσιάζει αύξηση.
·
Το τελωνείο Κυλλήνης στεγάζεται σε ιδιόκτητο
κτήριο και τα έσοδά του είναι τέτοια που υπερκαλύπτουν τους μισθούς των
υπαλλήλων.
·
Ενδεχόμενη κατάργηση θα επιφέρει άλλο ένα
πλήγμα στον οικονομικό και κοινωνικό ιστό της Ηλείας, η οποία έχει
εγκαταλειφθεί σε όλους τους τομείς από την πολιτεία
·
Πρόσφατα υπεγράφη από τους Δημάρχους Ζακύνθου
και Μεσολογγίου η δημιουργία ακτοπλοϊκής γραμμής που θα ενώνει απευθείας τη
Ζάκυνθο με το Μεσολόγγι, γεγονός που θα έχει ως αποτέλεσμα να αποκοπεί το
λιμάνι της Κυλλήνης από το επιβατικό κοινό της Κεντρικής και Βόρειας Ελλάδας.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
1.
Συμπεριλαμβάνεται
τελικά το τελωνείο της Κυλλήνης στα 80 υπό κατάργηση τελωνεία σε ολόκληρη τη
χώρα;
2.
Στην
περίπτωση που το τελωνείο Κυλλήνης είναι στη λίστα με τα υπό κατάργηση
τελωνεία, θα επανεξετασθεί η απόφαση, με βάση τα παραπάνω στοιχεία και την
ιδιαιτερότητα της Ηλείας, η οποία έχει δεχθεί απανωτά πλήγματα τα τελευταία
χρόνια»;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου