Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Το New Deal θέλει αυτοκριτική Τσίπρα και περιορισμό επικοινωνιακής πολιτικής

του Γιώργου Κοντογιάννη.
Η συμφωνία «γέφυρα», ή κατ’ άλλους τετράμηνη παράταση του μνημονίου, αποτέλεσε «μήλον της έριδος» και στο εσωτερικό της χώρας αλλά και στο εξωτερικό, όχι τόσο για το περιεχόμενό της όσο για το ποιος τελικά βγήκε νικητής από την ιδιότυπη αυτή αντιπαράθεση μεταξύ ελληνικής κυβέρνησης και εταίρων στην ΕΕ.
            Στην πραγματικότητα, δηλαδή, το μόνο για το οποίο γίνεται «σαματάς» και σηκώνεται πολιτική «σκόνη», είναι το επικοινωνιακό στοιχείο της υπόθεσης.
            Είναι όμως η πολιτική μόνο επικοινωνία; Και είναι ικανοποιημένη η κυβέρνηση Τσίπρα από τις επικοινωνιακές της «επιτυχίες»;
            Κατ’ αρχάς ο πρωθυπουργός, του οποίου και η ρητορική και το περιεχόμενό της έχουν πολλά περισσότερα στοιχεία ρεαλισμού από όλα τα μέλη της κυβέρνησής του, θα πρέπει να συμμαζέψει πολλούς εκ των υπουργών του και να τους καταστήσει σαφές ότι την ώρα της διαπραγμάτευσης δεν πρέπει να μιλάνε και, εν...

(πατήστε εδώ για να διαβάσετε τη συνέχεια του άρθρου:   http://www.apopseis.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=867:%CF%84%CE%BF-new-deal-%CE%B8%CE%AD%CE%BB%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%84%CF%83%CE%AF%CF%80%CF%81%CE%B1-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BF%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CF%89%CE%BD%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AE%CF%82-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE%CF%82&Itemid=73

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου